ריבועים בבטן הם מודל היופי לגוף מחוטב, סקסי, ונחשק. כדי להגיע לחיטוב בבטן, בישבן, בזרועות או בירכיים צריך לעבוד קשה וכל הזמן בלי קיצורי דרך. להקפיד על שגרת אימונים קבועה ועל תזונה מאוזנת ובריאה. 

אבל מה עושים אם את לא בדיוק הטיפוס הספורטיבי, מעולם לא אהבת שעורי ספורט בבית ספר וזיעה די דוחה אותך? עבודה קשה וספורטיבית זה לא ה"פטיש" שלך. במיוחד עבורך נמצא פתרון חדשני המבוסס על  פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך בשוק חיטוב הגוף. 

הדרך להשגת ריבועים בבטן קצרה מתמיד.

מה ההבדל בין חיטוב ובין עליה במסת שריר? באנו לעשות סדר.

חיטוב הגוף וקבלת ריבועים בבטן הוא תהליך של הורדה של אחוזי השומן וזאת בלי לאבד מסת שריר. כדי להעלות את מסת השריר יש לעלות במשקל. אם לא תאכלו מספיק, לעולם לא תעלו את מסת השריר, ולכן בהעלאת מסת שריר יש לאכול מאזן קלורי חיובי כלומר לאכול יותר קלוריות ממה שאיבדתם בפעילות ספורטיבית. אך, על מנת לא לעלות במשקל ראשית צריך לרדת, כן כן, ירידה לשם עליה. קודם יורדים במשקל עם מאזן קלורי שלילי, משם בונים מסת שריר עם מאזן קלורי חיובי, ואז מחטבים ומגיעים למראה ריבועים בבטן. כל התהליך חייב להיות מלווה בפעילות ספורטיבית ובתזונה מאוזנת ובריאה. סוכרים ומתוקים הם מחוץ לתחום.

איך נדע כמה קלוריות צריכים לאכול בלי חישוב פעילות ספורטיבית? קבלו את נוסחת הפלא : (המשקל בק"ג X 10)+(הגובה בס"מ X  6.25)-(הגיל X 5) -161. את התוצאה יש להכפיל ב-1.2. פשוט נכון?

מה בין מסת שריר ובין ריבועים בבטן וחיטוב הגוף?

לשומנים יש נטייה להתלבש על אזורים מסוימים מאד בגופנו כמו במותניים, בירכיים, בישבן, בכל המקומות "שרואים". שומנים לא ייעלמו לבד ואין זה תלוי כמה פעילות ספורטיבית, כפיפות בטן ופלנק תעשו כל ערב. השומנים הם מעטפת הנמצאת מעל שכבת השריר, וזו הסיבה מדוע אתם לכאורה לא רואים ריבועים בבטן. זה לא שאין לכם ריבועים יפים וחטובים בבטן, אלא שהם נמצאים מתחת למעטה השומן, ברקמת השריר.

מה כן אפשר לעשות?

ישנן שתי דרכים לבחירה, אחת הקשה והמיוזעת, והשנייה הקלה במזגן בשכיבה על הגב.

הדרך הקשה היא להעלות מסת שריר באזורים שחפצים לחטב, ולהוריד אחוזי שומן ע"י הגברת פעילות האנארובית שמבוססת על התנגדות, וכוללת משקלות, שכיבות שמיכה, פלאנק ותרגילי בטן, סקווטדים ולאנצים לחיזוק הישבן ותרגילים לחיזוק מותניים וליבת הגוף. פעילויות אלה מורידות את אחוזי השומן בגוף ומעלות את מסת השריר, ויש סיכוי שבזכותם תראו גם ריבועים בבטן בסופו של דבר.

ואם את לא אוהבת ספורט ולא רוצה להתאמץ, ועדיין מפנטזת על ריבועים בבטן או בטן שטוחה וחטובה?

טיפול ה- EMSculpt  מציג טכנולוגיה חדשה המהווה מהפכה בתחום חיטוב הגוף. הטיפול שורף שומנים ומפסל את שרירי הבטן למראה ריבועים בבטן, זרועות הידיים, הרמת ישבן (אפילו לרמת ישבן ברזילאי) ומותניים, ובנוסף, הטיפול גם בונה מסת שריר, יכולת שאין לאף מכשיר מקביל בתחום ולא היתה קיימת עד היום.

טיפול ה-EMsculpt  מבוסס על טכנולוגיה אלקטורומגנטית High Intense Focused Electromagnetic  הממוקדת בעוצמות גבוהות במיוחד וגורמות להפעלת השרירים והתכווצותם עד 20,000 כיווצים בחצי שעה. למעשה הטכנולוגיה כמו מנתקת את המוח מהשליטה על השריר והיכולת לכווץ אותו באופן עצמוני. זהו "סופר אימון" אל-אנושי בו ניתן לנצל את מקסימום היכולות של הגוף מעבר ליכולות הפיסיולוגיות שלו. היכולת להפעיל את השרירים בעצימות אל אנושית  גורמות לשריפת יתר של השומנים בגוף באותם המקומות שאנחנו רוצים ומתמקדים. המיקוד הוא על רקמת השריר ששורפת את השומן בתהליך הכיווץ, ולא בשכבות השומן כמו בטכנולוגיות שהיו נהוגות בשוק עד כה. פעילות אינטנסיבית זו מהווה מהפכה ופריצת דרך משמעותית בבניית מסת השריר ובמראה ריבועים בבטן של כל אחד ואחת.

כל שעל המטופל לעשות הוא לשכב על הגב, וידית אוטומטית מבצעת את הפעילות בשבילו. הוא יחוש סוג של פולסים מהמכונה שאינם פולסים חשמליים, היוצרים את התנגדות השריר לפעולה.

טיפול ה- EMsculpt  מיועד לכולם, נשים וגברים כאחד. לפני הטיפול כל מטופל מוזמן לפגישת יעו. עם רופא מומחה ותאום ציפיות. מומלץ על סדרה של 4 טיפולים בני חצי שעה, רצוי עד 2 טיפולים בשבוע.

מחקרים הוכיחו כי אחרי טיפול אחד הייתה למטופלים עלייה של 16% במסת השריר, וירידה של 19% ברקמת השומן. יש לזכור כי תהליך פירוק השומנים אינו במיידי, ואת התוצאות הסופיות של ריבועים בבטן ניתן לראות במהלך 4 חודשים היות ולוקח זמן לשומן להתפרק ולצאת מהגוף.

תוצאות ה"סופר אימון" הן בטן מחוטבת, ידיים מוצקות וישבן מורם וזאת באופן מהיר יחסי וללא מאמץ. גוף חטוב ומוצק מביא איתו גם עלייה בביטחון העצמי, שיפור בתפקוד היומי, יציבה חזקה ונכונה יותר ושיפור משמעותי באיכות החיים.

ואם חשבתם שטיפול וגמרנו, יש לכם ריבועים בבטן, טעיתם. לשומן יש נטייה לחזור ולכן גם אחרי סיום 4 הטיפולים יש להקפיד על כושר גופני ועל תזונה מאוזנת, ולחזור על סדרת הטיפולים אחת לשנה.

 

    השינוי שלך מתחיל כאן!

    אתם מוזמנים להתקשר 2345* או להשאיר פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר