אסתטיקה רפואית מציעה מגוון רחב של טיפולי אסתטיקה שיכולים לעזור לכל אחד ואחת מאתנו להשיג את הלוק שתמיד חלמנו עליו. אם פעם היה מדובר בטיפולים "לעשירים בלבד", או הליכים שנחשבו אקזוטיים והיו מנת חלקם של ידועניות וכוכבי קולנוע, הרי שכיום כולם יכולים ליהנות מטיפולי אסתטיקה לגוף, אסתטיקה לפנים ואפילו אסתטיקה לגבר, הכוללת מגוון טיפולים מותאמים. כדי להבין אילו טיפולי אסתטיקה מתאימים לכם ביותר, כדאי להכיר את הנושא מקרוב. החידושים הטכנולוגיים האחרונים בתחום של רפואה אסתטית מביאים עמם בשורות חדשות וככל שתבחרו במרכז הרפואי המתקדם והמקצועי ביותר, כך תתקרבו עוד צעד להגשמת החלום של עור פנים חלק וזוהר במראה צעיר וגוף במראה בריא וחיוני.

מהי אסתטיקה רפואית?

המושגים "אסתטיקה רפואית" או "רפואה אסתטית" מתייחסים להליכים אסתטיים המבוצעים על ידי אנשי מקצועות הרפואה דוגמת רופאי עור או מנתחים פלסטיים. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שטיפול מהתחום של רפואה אסתטית יכול לבצע רק איש מקצוע שהוכשר לכך. רק אנשי מקצוע מהתחום יכולים לספק לכם תוצאות איכותיות, לטווח ארוך, עם מינימום סיכונים.

טיפולים אסתטיים רפואיים כוללים בין היתר, זריקות בוטוקס, חומרי מילוי עוריים, הסרת שיער בלייזר, פילינג כימי, מיקרובליידינג ועוד. פרוצדורות אלו נועדו לתת מענה לבעיות שונות כגון קמטים עדינים, גוון עור לא אחיד, צלקות אקנה, שיער לא רצוי ועוד מגוון תופעות.

ההבדל בין אסתטיקה רפואית לטיפולי אסתטיקה

טיפולי אסתטיקה כוללים בעיקר טיפולי פנים וטיפולי גוף. הליכים אלו מבוצעים על ידי קוסמטיקאים מורשים המתמחים בטיפוח העור.

טיפולי אסתטיקה לפנים נועדו להצעיר ולהחיות את העור, תוך התייחסות לבעיות כגון אקנה, יובש וסימני הזדקנות, ואנשי מקצוע משתמשים בטכניקות שונות כמו ניקוי עמוק, פילינג ועיסוי פנים כדי לשפר את זרימת הדם, לקדם את ייצור הקולגן ולהשיג גוון צעיר.
אסתטיקה לגוף כוללת טיפולים כמו עטיפת גוף, הפחתת צלוליטיס ועיצוב הגוף. הליכים אלה עוזרים לאנשים להשיג גוף מחוטב, מפחיתים את נראות הצלוליטיס ומשפרים את מרקם העור

החשיבות של אסתטיקה לגבר

גם לגברים בימינו חשוב להיראות טוב והם מחפשים הליכים מהירים, פשוטים ולא פולשניים שיעזרו להם להיראות טוב יותר ויגבירו את הביטחון העצמי שלהם. אסתטיקה לגבר כוללת טיפולים המותאמים במיוחד לבעיות גבריות ולעור הפנים הגברי וכוללים הצערת פנים, שיקום שיער ועיצוב הגוף.

טיפולי הצערת פנים לגברים מתמקדים בדרך כלל בהפחתת קמטים, שיפור מרקם העור ומאבק בסימני ההזדקנות. הליכי שיקום שיער, כגון השתלת שיער או טיפול בלייזר, יכולים לסייע במאבק בהתקרחות גברית ולקדם צמיחת שיער. טיפולי עיצוב הגוף מכוונים לאזורים של שומן עיקש ועוזרים לגברים להשיג מבנה גוף חטוב יותר.

היתרונות של טיפולי אסתטיקה מתקדמים

אחד היתרונות העיקריים של אסתטיקה רפואית מתקדמת הוא שאפשר ליהנות מטיפולים לא ניתוחיים המציעים חלופה לא פולשנית לניתוחים קוסמטיים מסורתיים, הכרוכים בסיכונים ותופעות לוואי. בנוסף, זמן ההחלמה הוא בדרך כלל מינימלי, מה שמאפשר לאנשים לחזור לפעילות יום-יומית כמעט מיד.

הליכים של אסתטיקה רפואית בשיטות חדשניות, יכולים לספק תוצאות בעלות מראה טבעי ולשפר הנראות החיצונית תוך שמירה על הנתונים הטבעיים המחמיאים.

מעבר לשיפור המראה הפיזי, לאסתטיקה רפואית יתרונות רבים נוספים:

העלאת הביטחון העצמי

אשר אנשים מרגישים טוב עם המראה שלהם, הביטחון העצמי שלהם עולה באופן טבעי. טיפולים אסתטיים מסייעים בהתמודדות עם אקנה, צלקות או סימני הזדקנות ומעניקים לאנשים תחושת הערכה עצמית מחודשת.

גישה אישית

בין שמדובר בשיפור מרקם העור והפחתת קמטים ובין שמדובר בעיצוב הגוף, תמיד ניתן להתאים את ההליך האסתטי לבעיות שאיתן אתם מתמודדים ולתוצאות שאתם רוצים להשיג.

תוצאות ארוכות טווח

לטיפולים בתחום של אסתטיקה רפואית תוצאות ארוכות טווח, המאפשרות לאנשים ליהנות מיתרונות ההליך לתקופה ממושכת. טיפולים כמו הזרקת בוטוקס וחומרי מילוי עוריים מביאים לרוב לשיפור ניכר במראה העור והשיפור הזה יכול להימשך עד מספר רב של חודשים.

התחום של רפואה אסתטית חווה התקדמות משמעותית

כמו מרבית תחומי האסתטיקה, גם תחום הרפואה האסתטית חווה התקדמות טכנולוגית משמעותית בשנים האחרונות, בכל הקשור לפתרונות לבעיות אסתטיקה לגוף וגם אסתטיקה לפנים. למשל, הסרת שיער בלייזר היא הליך פופולרי המספק תוצאות שנשארות לאורך זמן על ידי מיקוד קרני לייזר בעוצמה גבוהה בזקיקי השיער. חידוש העור בלייזר הוא הליך נוסף שיכול לטפל ביעילות בצלקות אקנה, קמטים ומרקם עור לא אחיד.

גם בהליכי קונטורינג (עיצוב קווי המתאר של הגוף) לא פולשניים חלה התקדמות יוצאת דופן. טיפולים כגון CoolSculpting משתמשים בקירור מבוקר כדי למקד ולחסל תאי שומן עיקשים ללא ניתוח או זמן החלמה. באופן דומה, טכנולוגיות המבוססות על תדרי רדיו כמו Thermage ו-Ultherapy מסייעות למצק את העור על ידי תמיכה ועידוד ייצור קולגן וכתוצאה מכך מסייעות להשגת מראה צעיר יותר.

מלבד דוגמאות אלו, ניתן למצוא עוד טיפולים רבים של אסתטיקה לגוף ולפנים, הממנפים את החידושים הטכנולוגיים האחרונים, כגון שימוש בבינה מלאכותית ועוד.

רפואה אסתטית במרכז הרפואי VIV

כאמור, חשוב לוודא כי שההליך שבו בחרתם מבוצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים, במרפאות או מרכזים רפואיים בעלי מוניטין. בדיוק מהסיבה הזאת, מרכז הרפואי VIV מקפידים להעניק לכם את הטיפולים הכי עדכניים, על ידי אנשי המקצוע המנוסים ביותר בשוק. כמו כן, אנחנו ממליצים לכם בחום לקיים יעוץ מקדים כדי לדון ביעדים וציפיות הקשורים להליך. תקשורת פתוחה – כפי שאנחנו מקדמים במרכז הרפואי VIV, עוזרת לבסס ציפיות ריאליות ומבטיחה חוויה חיובית. יחד עם שירות יוצא מן הכלל ותפריט טיפולים עשיר, תוכלו ליהנות ממגוון טיפולי אסתטיקה לגוף ואסתטיקה לפנים, שיסייעו לכם להיראות צעירים וחיוניים יותר.