סימני הזמן ניכרים על הפנים של כולנו – אך התהליך הכל-כך טבעי הזה כרוך, אצל רבים, בתסכול רב ובפגיעה בביטחון העצמי. בואו נכיר את כל השיטות החדשניות להרמת פנים ללא ניתוח ולהידוק עור הפנים והצוואר של המרכז הרפואי VIV, המתמחה בטיפולים אסתטיים בהתאמה אישית

הרמת פנים ללא ניתוח – כל השיטות והטיפולים הקיימים

הסופרת המצליחה לינסיי סנדס כתבה פעם ש"הפנים שלנו מסומנות בקווי חיים, שמונחים שם בגלל אהבה וצחוק, סבל ודמעות, זה יפהפה". ועדיין, גם אם אנחנו אוהבים את עצמנו ואת המסלול הייחודי שעברנו, זה טבעי לחלוטין שיתעורר בנו גם הרצון להפחית ולטשטש את סימני הגיל.

בעידן המודרני, זה קל מאי פעם להאט מעט את שעון הזמן ולעיתים אף להשיב אותו לאחור. אחת הדרכים לעשות זאת היא הרמת פנים, אשר מאפשרת לטפל בעור שמאבד לאורך השנים מהגמישות והחיוניות שלו ככל שמתבגרים. אנשים מופתעים לפעמים לגלות שכיום ניתן לבצע גם הרמת פנים ללא ניתוח בצורה שחוסכת את הצורך בהליך פולשני ומורכב, המחייב גם החלמה לא קצרה. המפתח להצלחת התהליך הזה הוא התאמה אישית ומדויקת של סל הטיפולים הנכון ביותר לעור הפנים שלך.

למי מתאים טיפול להרמת פנים ללא ניתוח?

ניתוח להרמת פנים עשוי להשיג תוצאות מצוינות, אך מטבע הדברים, קיים לעיתים חשש לבצע אותו, מפני שהוא כרוך בתופעות לוואי, סיבוכים וגם תקופה מסוימת של התאוששות והחלמה. בתקופה הזאת, יש גם מגבלות והנחיות רבות שחשוב לעקוב אחריהן – מה שעלול להשפיע מאוד על שגרת החיים לאחר הניתוח.

הרמת פנים ללא ניתוח יכולה להתאים לכל מי שרוצה להימנע מההתערבות הכירורגית ולהשפיע לטובה על מראה הפנים ללא הרדמה או סיכונים מיותרים. אם מתכננים את הטיפול כמו שצריך ומשתמשים בכלים חדשניים ובטוחים, ניתן גם להבטיח שהתוצאות יישמרו לאורך זמן ויספקו מראה רענן, מואר ואסתטי.

בשונה מההליך הכירורגי, שיכול להיות בעייתי בעבור אנשים עם מצבים רפואיים מיוחדים, הרמת פנים ללא ניתוח מתאימה לרוב מי שמעוניינים בכך. אולם בכל זאת מומלץ לוודא שעוברים את הטיפולים תחת השגחה רפואית שקולה ואחראית כמובן.

מהן השיטות להרמת פנים ללא ניתוח ואיך בוחרים את הטיפול הנכון?

כשרוצים לבצע הרמת פנים, השלב הראשון והחשוב ביותר בדרך למראה שחלמתם עליו יהיה ייעוץ ממוקד במרכז הרפואי. בפגישה הזאת מתאמים ציפיות, עוברים על ההיסטוריה הרפואית ומתאימים את סל הטיפולים שיבטיח תוצאה מיטבית, במינימום סיכון.

אחת השיטות החדשניות והמהפכניות להרמת פנים והשבת נפחים אבודים ללא ניתוח נקראת REVERSE AGING. השיטה מבוצעת בהצלחה רבה במרכז הרפואי VIV ובמסגרתה משתמשים בחומצה היאלורונית מסוג Juvederm vycross שנחשבת למבוקשת ביותר בעולם.

הטיפול, המכונה גם "טיפול שמונה הנקודות", אינו כרוך בכאבים משמעותיים ולכן מבוצע באלחוש מקומי ולא בהרדמה ברובם המוחלט של המקרים. במסגרתו מבצעים הזרקות ממוקדות של חומצה היאלורונית בשמונה נקודות אסטרטגיות באזור הפנים. החומצה משפיעה על עור הפנים כולו בצורה שמרימה, מותחת ומשפרת את המרקם שלו. כך ניתן בין היתר להפחית את עומק הקמטים ו"להצעיר" את מראה הפנים.

הטיפול הפופולרי הזה מאפשר גם למלא אזורים בפנים שאיבדו מהנפח שלהם, כתוצאה מתהליך טבעי של הפחתת ייצור הקולגן בעור, החומר אשר תורם לגמישות ולחיוניות שלו. כך ניתן להשפיע לטובה על עור שאולי נראה או מרגיש עייף, נפול ולא אטרקטיבי.

עוד טיפול מבוקש שמאפשר לשפר את מראה הפנים ללא ניתוח כולל הזרקת בוטוקס בהתאמה אישית להחלשת שרירי ההבעה, לטשטוש קמטים קיימים ולמניעת חריטת קמטים חדשים בהמשך. הטיפול אינו כואב ולכן יכול להתבצע אפילו ללא אלחוש. כדי שהטיפול יספק תוצאות טובות, חשוב לתכנן בקפידה את מיקומי ההזרקות ואת כמות החומר שמשתמשים בו.

למצוא את הגישה שמתאימה לך בדיוק: לייעוץ רפואי ללא תשלום במרכז הרפואי VIV>>

מהן התוצאות של הרמת פנים ללא ניתוח?

בחלק מטיפולי הפנים, בטח כשמדובר בטיפולי אנטי-אייג'ינג, לעיתים נדרש להמתין תקופה מסוימת, ימים, שבועות ואף חודשים, עד שרואים את התוצאות הסופיות. עם זאת, כשמבצעים טיפולים להרמת פנים והצערת העור בשיטת REVERSE AGING, ניתן לראות את ההשפעה המיטיבה על עור הפנים מיד בסיום הטיפול. בטיפול בבוטוקס, נדגיש, התוצאה הסופית ניכרת לאחר כשבוע או שבועיים.

התוצאה, כמובן, תיראה אחרת אצל כל מטופלת ומטופל – ומשתנה בהתאם לציפיות מהטיפול, סוג הטיפול והתגובה של העור להזרקות.

מי מתאים לטיפול?

באופן כללי, הרמת פנים ללא ניתוח מתאימה לרובם המוחלט של האנשים שרוצים למתוח ולהרים את עור הפנים, אך בלי להיכנס לפרוצדורה רפואית מורכבת ואינטנסיבית. חשוב להבין כי ככל שמבצעים את הטיפולים בשלב מוקדם יותר בחיים, כך היעילות וההשפעה שלהם יתעצמו. כמו כן, ניתן לחזור על הטיפולים בכל תקופה מסוימת כדי לשמר את התוצאות ולשפר אותן לאורך זמן.

הרמת פנים ללא ניתוח מאפשרת במקרים רבים להגיע לתוצאות שקרובות מאוד לאלו של הפרוצדורה הכירורגית – אך חשוב לבחון כל מקרה לגופו ולזכור שייתכן כי יהיו שיטות אחרות שיתאימו יותר. לכן, כאמור, נדרש אבחון רפואי מקצועי, שיעזור לקבל החלטה מושכלת.

האם הטיפול בטוח?

טיפול בהזרקה של חומצה היאלורונית או בוטוקס נחשב בטוח לשימוש ורוב האנשים יכולים לבצע אותו ללא חשש. הטיפול אינו כרוך בתופעות לוואי משמעותיות ולכל היותר יכול לגרום במקרים נדירים לגירוי, נפיחות או אדמומיות על העור, שיחלפו מעצמם לאחר כמה שעות או ימים. כיום, חשוב להבין, גורמים שונים מציעים טיפולי אנטי-אייג'ינג, אך גם אם מדובר בהליך בטוח יחסית – כדאי לוודא שמבצעים אותו אצל רופא מומחה.

ההחלמה מהתהליך

טיפול Reverse Aging בחומצה היאלורונית להרמת פנים ללא ניתוח צפוי להימשך כחצי שעה והתוצאות יכולות להחזיק עד שנתיים. טיפול בבוטוקס נמשך כעשר דקות והתוצאות מחזיקות כשישה חודשים בממוצע. עם זאת, כל מטופל ומטופלת יגיבו באופן שונה ויושפעו מהטיפול בצורה ייחודית.

התהליך אינו כואב ואין צורך בהרדמה במהלכו. ברוב המקרים יתבצע אלחוש מקומי באמצעות משחה להפגת אי הנוחות.

בדרך כלל, לא יידרש זמן מיוחד להתאוששות ולהחלמה. חלק מהמטופלות והמטופלים מבצעים את הטיפול וממשיכים את יומם כרגיל מיד אחרי שהם יוצאים מהקליניקה. אולם כמובן שמומלץ לנוח בשעות ובימים שאחרי הטיפול ולעקוב במדויק אחרי הנחיות ספציפיות שיספק הרופא.