בעידן של היום, טיפולי אסתטיקה ממלאים תפקיד משמעותי בשמירה על הטיפוח, המראה החיצוני ואיכות החיים. טיפולים אלו לא רק תורמים לשיפור הנראות החיצונית, אלא גם מגבירים את הביטחון העצמי ומעלים את איכות החיים ואת תחושות האושר והסיפוק.
עם זאת, חשוב להדגיש כי יש לבחור היטב את הקליניקה שבה מבצעים טיפולי אסתטיקה רפואית. זאת על-מנת ליהנות מתפריט טיפולי אסתטיקה עשיר, המעניק מענה מלא ומבוצע על-ידי אנשי המקצוע המובילים בתחום, האחראיים על התוצאות המרשימות וארוכות הטווח של טיפולי אסתטיקה לגוף ולפנים.

סוגים שונים של טיפולי אסתטיקה

אסתטיקה רפואית כוללת טיפולים מסוגים שונים. כל אחד מהם נותן מענה לבעיות שונות ויכול ליצור מראה מרשים ורענן הנשמר לאורך זמן. טיפולי אסתטיקה כוללים בין השאר:

טיפולי אנטי אייג'ינג

טיפולים אלו של אסתטיקה לגוף כוללים שיטות שונות שמטרתן זהה – להאט את תהליך ההזדקנות ולשמור על עור צעיר על ידי הפחתת קמטים, קמטים עדינים, כתמי גיל וסימני הזדקנות אחרים. הם גם עוזרים להגביר את ייצור הקולגן, ומספקים מראה חיוני וזוהר לעור.

אסתטיקה לפנים עם הזרקות בוטוקס

הזרקת בוטוקס הוא אחד מהמרכיבים הבולטים והפופולריים בטיפולי אסתטיקה רפואית ברחבי העולם. מדובר על הליך לא ניתוחי, מהיר ובטוח יחסית, הכולל הזרקה של חומר הגלם בוטולינום טוקסין לשרירים ספציפיים כדי להפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים. הבוטוקס משתק את השרירים הבסיסיים בפנים וכך תורם לאפקט חלק של העור שמעליהם.

החלקת קמטים ומילוי שקעים מתחת לעיניים

עם הגיל, העור מתחיל לאבד מגמישותו ומצבורי שומן מתחת לעיניים עלולים ליפול קדימה ולגרום לשקעים מתחת לעיניים ולקמטים. טיפולי אסתטיקה לגוף משתמשים בחומרי מילוי עוריים כדי לטפל בבעיות אלו. אלו הם חומרים דמויי ג'ל המוזרקים מתחת לעור כדי להחזיר נפח שאבד, להחליק קווים ולרכך קמטים, או לשפר את קווי המתאר של הפנים. הם מספקים תוצאה מיידית ויכולים להעניק לפנים מראה צעיר יותר.
מלבד טיפול בשקעים מתחת לעיניים, הם משמשים גם להשבת נפח ללחיים ולשפתיים, לשפר קווי מתאר רדודים ולרכך קמטים וקמטים בפנים. להזרקות אלו משתמשים בחומרים שונים, כל אחד משרת מטרה אחרת. חומרי מילוי של חומצה היאלורונית, למשל, יכולים לעזור לשפר את הלחות העור ולהמריץ את ייצור הקולגן.
אחד מחומרי ההזרקות האיכותיים והיעילים ביותר הקיימים כיום בתחום של אסתטיקה לפנים הוא JUVEDERM, המבוסס על חומצה היאלורונית. חומר זה נמצא יעיל בהחלקת קמטים וקמטוטים, הוספת נפח ללחיים, עיצוב השפתיים ושיפור מראה הסנטר וקו הלסת. ההליך מהיר יחסית והתוצאות הן כמעט מיידיות ונשמרות לאורך זמן רב.

אסתטיקה רפואית כוללת הרמת פנים ללא ניתוח

ה-V-Lift, המכונה גם מתיחת פנים לא כירורגית או הרמת חוט, היא טיפול פופולרי בתחום של אסתטיקה רפואית. שיטה זו נועדה להרים את העור בעדינות, להפחית את הרפיון ולשפר את המראה הכללי של הפנים והצוואר.
ההליך כולל החדרת חוטים עדינים מתמוססים מתחת לעור, המשמשים לאחר מכן למשוך ולהידוק העור כלפי מעלה, להשגת אפקט "מורם". טכניקה זו מספקת שינוי מורגש מיידי במראה עור רפוי.
עם הזמן, החוטים הללו מתמוססים באופן טבעי בגוף, אך הם גם ממריצים את ייצור הקולגן במהלך פירוקם. חיזוק זה בקולגן – חלבון חיוני שאחראי על שמירה על גמישות העור – מסייע עוד יותר ביצירת מראה מהודק וצעיר יותר.
בשל אופייה הלא ניתוחי, שיטת V-Lift נחשבת לבחירה נוחה עבור אנשים המחפשים טיפולי אסתטיקה לגוף ללא זמן ההשבתה והסיכונים הקשורים לניתוח מתיחת פנים מסורתי.

טיפולי אסתטיקה דנטלית

אסתטיקת שיניים היא פן חיוני נוסף של אסתטיקה לפנים. חיוך לבן, ישר וזוהר יכול לשפר באופן דרסטי את המראה והביטחון העצמי ואת הכריזמה שהוא מקרין אל הסביבה. טיפולי אסתטיקה דנטלית כוללים מגוון טיפולים כגון הלבנת שיניים, ציפוי, הדבקה, עיצוב מחדש של חניכיים ויישור שיניים.

אסתטיקה לגבר

טיפולי אסתטיקה לגבר הפכו לפופולריים מאוד בשנים האחרונות, משום שיותר ויותר גברים מבקשים לשפר את המראה שלהם ולהילחם בסימני ההזדקנות באמצעות טיפולי אסתטיקה לפנים כמו למשל בעזרת הזרקת חומצה היאלרונית. טיפולים אלו יכולים לנוע משגרת טיפוח העור, טיפולי נשירת שיער והליכי עיצוב הגוף ועד טיפולי אסתטיקה לגבר כמו הזרקות בוטוקס, הסרת שיער בלייזר וכדומה.

טיפולי אסתטיקה לפנים וטיפולי אסתטיקה לגוף עושים ב VIV

בחירת המרכז הרפואי המתאים עבור טיפולי אסתטיקה רפואית היא החלטה משמעותית, שכן הטיפול והמומחיות הנכונים מבטיחים את התוצאות הטובות ביותר וחוויה בטוחה ונינוחה. לכן, הבחירה הנכונה ביותר שלכם צריכה להיות מרכז רפואי VIV.
מרכז רפואי VIV נחשב למוביל בתחום טיפולי אסתטיקה רפואית ומציע למטופליו שילוב ייחודי של ניסיון עשיר, מקצועיות, אווירה חסרת תחליף ומגוון גדול של טיפולי אסתטיקה: טיפולי אנטי אייג'ינג, חומרי מילוי עוריים, אסתטיקה דנטלית, טיפולי אסתטיקה לגבר ועוד. הצוות במקום הוא בעל הכשרה רבה בתחום אסתטיקה לפנים ולגוף ומבצע כל הליך בדייקנות, בזהירות ואחרי אבחון מקיף והתאמה אישית של תוכנית הטיפולים. גישה אישית זו מבטיחה שכל מטופל יקבל את הטיפול הטוב ביותר שישיג את התוצאות הרצויות לו.
כמו כן, מרכז רפואי VIV חרט על דגלו חדשנות מתמדת בתחום של אסתטיקה רפואית. לכן תמצאו בו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, פתרונות יעילים ומענה הולך וגובר לכל אתגר בתחום של אסתטיקה לפנים ולגוף.
מרגע שתכנסו, תדעו שאתם בידיים טובות ומקצועיות, תרגישו נוח לגבי טיפולי אסתטיקה לפנים וטיפולי אסתטיקה לגוף ותיהנו משירות ללא רבב, המגבה את המסע הרגשי הנלווה לעיתים לחוויה של טיפולי אסתטיקה. לכן, את התור הבא שלכם שריינו במרכז רפואי VIV ותגלו עולם שלם של טיפולים להצערה ומיטוב העור, שיעלו את איכות החיים שלכם.