אני שייכת לדור שלא הזהירו אותו מפני השמש ותוצאות של השתזפות יתר שהשאירו אצלי כתמי שמש ופיגמנטציה בפנים. באותם הימים מקובל היה ללכת לים דווקא בשעות הכי חמות כדי להשתזף, כי שזוף וצבע עור שוקולד היה סמל ליופי. במקום מקדם הגנה שמנו שמן תינוקות להגברת אפקט השיזוף. אף אחד לא ידע שהשיזוף של היום הם הכתמים של המחר.

את התוצאות אני נושאת על פני וגופי עד היום. ומה כבר ביקשתי, להיפטר מאותם כתמים בטיפול שהוא אסתטי ולא חס ושלום ניתוח. לאחרונה שמעתי על טיפול כזה, עם תוצאות מהירות וללא כאבים (סובייקטיבי, ברור), במרפאות VIV. טיפול ה-Photo Rejuvenation.

על איזה טיפול מדובר?

חקרתי ולמדתי שמדובר באנרגיית אור הלד, המתבייתת על המלמין שהוא הכתם בעור ומפרקת אותו. לכתם יש כמה שכבות והטיפול הוא תלוי גילו. כתם בין 20 שנה, כמו אלו שלי, אין דינו כדין כתם מהקיץ האחרון. בדרך כלל נדרשים 3 טיפולים עם מרווח של 3 שבועות בין טיפול לטיפול כדי לוודא שהשכבה המטופלת תיפול לגמרי.

בנוסף, הטיפול משפר משמעותית את איכות העור, היות והטיפול למעשה "פוגע" בעור, וכל פגיעה יוצרת קולגן ואלסטין ובכך משבחת את העור.

עברתי סדרה של 3 טיפולים, 20 דקות כל טיפול ונשארתי פעורת פה כבר אחרי הטיפול הראשון. השינוי היה משמעותי והרבה זמן לא נראיתי כל כך טוב.

מומלץ למרוח שכבה רצינית של חומר אלחוש על הפנים והצוואר, (את חומר האלחוש דאגתי לקבל מראש מהמרכז רפואי), ותקווה שגם אתם כמוני לא תחושו כל כאב במהלך הטיפול.

נשכבתי על מיטת הטיפולים וידי הזהב של ויקה (שכמובן מוגנת במסכה וכפפות) חיטאו את פני, שמו לי משקפיים על העיניים ומרחו ג'ל מוליך לקרן האור והכל עובר חיטוי באלכוהול. למה משקפיים? כהגנה על העיניים מפני הקרן.

בעזרת זרוע המכשיר עוברים על פני כל הפנים, הצוואר, והדקולטה ליצירת אחידות בצבע וניקיון הכתמים.

כואב?

הזהירו אותי מראש שאולי זה יכאב, אבל האמת שממש לא. לפחות לא לי. במהלך חצי השעה הראשונה שלאחר הטיפול חשתי עקצוצים בפנים ורצון לגרד, שנעלמו ולא חזרו. המרכז רפואי סיפקה לי קרם לחות עשיר ומרגיע ואחרי שמרחתי אותו גם העקצוצים הקלים שחשתי עברו כלא היו.

איך התוצאות?

הנה דבר אחד עליי שאתם לא יודעים: הייתי במשך שנים ארוכות עורכת מדורי אופנה במגזין נשים נפוץ. במסגרת עבודתי הוזמנתי לא אחת להתנסות בטיפולים חדשניים שלאחריהם כתבתי עליהם במגזין. כך שאני יודעת דבר אחד או שניים על תחום האסתטיקה. אבל לתוצאה הזו לא פיללתי. עור אחיד בצבעו, ללא כתמים, מתוח וזוהר. טיפול ללא כאב וללא תופעות לוואי. בחיים שלי לא עברתי טיפול שהגיע אפילו קרוב לתוצאות המדהימות שהטיפול הזה נתן.

חשוב ביותר לדעת לפני שעושים את הטיפול(!): הטיפול לא אוהב שמש בלשון המעטה. לכן יש לעבור אותו רק בתקופת החורף (או הקורונה כשלא יוצאים לשמש). שימו לב שבישראל יש שמש גם בחורף ולכן יש להקפיד לשים קרם הגנה עם מקדם גבוה לפחות פעמיים במהלך היום. גם אם אתם נשארים בבית. למהדרין מומלץ להתחיל לשים קרם הגנה באופן קבוע כשבוע לפני הטיפול.

ביום שלאחר הטיפול תגלו כי הכתמים שהיו לכם בפנים קיבלו צבע כהה ולא כל כך אסתטי. אבל לא להיבהל כי הכול נעלם אחרי כ-3 ימים עד שבוע, ומייק אפ עושה את עבודה ההסתרה. בטיפול השני כהות הכתמים פוחתת משמעותית.

עצה ממני, לא לקבוע עם החברות מיד אחרי הטיפול, חכו כמה ימים, שימו מייקאפ וצפו למחמאות.

חוקי ברזל לשמירה על העור לאחר הטיפול

לאחר טיפול ה Photo Rejuvenation – עור הפנים נוטה להתייבש מעט. יש להקפיד למרוח קרם לחות עשיר ובאופן נדיב, ולא לשכוח קרם הגנה.

מומלץ להימנע מחשיפה לשמש במהלך השבוע הראשון. לשים קרם הגנה גם אם נשארתם בבית ולא יצאתם לשמש, כהגנה מאור מנורות הפלורסנט. אחרי שבוע, יוצאים רק עם כובע, עם קרם הגנה ולא הולכים לים להשתזף.

מייק-אפ משמש כשכבת הגנה נוספת לקרם ההגנה. שימו מייק-אפ גם אם יצאתם ב-5 בבוקר לריצה.

ואני? אני מאושרת.

מומלץ מומלץ מומלץ

 

    השינוי שלך מתחיל כאן!

    אתם מוזמנים להתקשר 2345* או להשאיר פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר