אתם עומדים לשמוע על הדבר הבא בתחום חיזוק המערכת החיסונית, טיפולי האסתטיקה והלייף-סטייל, טיפולים בכאבים ומחלות שונות, שנותן "בוסט" של חמצן בלחץ גבוה לכל הגוף ומחולל מהפכה. מתאים לנשים ולגברים כאחד.

על תא לחץ לטיפולי אסתטיקה, כאבים ומחלות כבר שמעתם?

עד היום המונח "אנטי אייג'ינג" התקשר אצלי עם הזרקות בוטוקס, ומילוי, ועם טיפולים להורדת שומן והצרת היקפים. בעבר, כשנפצעתי בספורט וסבלתי מכאבים הלכתי לפיזיוטרפיסט. אחרי הלידה חיכיתי בסבלנות שהכאבים יעברו והגוף יחזור לעצמו. מעולם לא חיברתי בין תחומים אלה ובין תא לחץ. לתומי חשבתי שתא חמצן נמצא רק בבתי חולים ונועדו להשוואת לחצים בגוף לצוללנים שעלו מהמעמקים מהר מדי. ממתי "תא חמצן" הפך ל-ה-דבר החם בתחום האסתטיקה? למה לא מספרים לי שום דבר בבית הזה?

נכנסתי ללחץ, ויצאתי לבדוק את העניין.

הגעתי למרכז רפואי מרשימה בהרצליה, שם התוודעתי ל AIR SPACE שמטפל ברפואה "היפרברית", טיפול תא חמצן הנעשה בלחץ גבוה ומתבצע בתא מעוצב וחדר מדליק שנראה כמו חללית. עד לאחרונה תא חמצן היה נחלתם הבלעדית של בתי חולים ספציפיים לטיפולים רפואיים קשים ושיקומיים, זו הסיבה שנוצר לחץ וביקוש יתר לתורים וכיום זה בלתי אפשרי לקבוע תור בבית חולים לטווח קרוב. כיום, הנישה הפרטית לתא חמצן מתפתחת בקצב מטאורי ותא חמצן משמש בעולם לטיפולי האסתטיקה, ונותנים מזור למגוון סוגי כאבים ומחלות. טיפולים ייעודיים בשיטת ה- Air Space, המעשירה את גופינו בחמצן שהוא המולקולה הבסיסית של הגוף. במרכז רפואי ישנם 3 תאי חמצן הפותרים את בעיית התורים ושעות ההמתנה הארוכות.

הנה שיעור קצר באנטומיה

החמצן הוא היחידה הקטנה והמשמעותית בגופנו הנישא על ידי ההמוגלובין להלן, תא הדם האדום. כשמעלים את הלחץ האטמוספרי בגוף, החמצן בדם מומס ולכן יכול לעבור ולהגיע למקומות ולרקמות שלא קיבלו כמות מספקת של חמצן או לא קיבלו חמצן כלל לאורך זמן, וזאת בגלל הצרות הצינורות בגוף. חוסר חמצן הופך רקמה חיה למתה והחמצן המומס בריכוז גבוה מעורר לחיים את אותן הרקמות ומחדש אותן. התחדשות זו אפקטיבית מאד במוח היות ששם במיוחד נוצרות חסימות קטנות במהלך השנים . ה"בוסט" של החמצן משפיע על כל פעילויות הגוף וחיזוק המערכת החיסונית.

 

אין חכם כבעל ניסיון, החלטתי גם אני לנסות טיפול בעזרת תא חמצן (תא לחץ) – AIR SPACE.

 

סוף טיפול מוצלח בתא לחץ

אחרי שמילאתי את כל הטפסים הרפואיים הנחוצים וקיבלתי הדרכה על החוויה אותה אני עומדת לעבור, נשכבתי בתוך תא חמצן, מין "חללית קטנה" והרגשתי כמו בסרט "מסע בין כוכבים". תא בגודל של מיטת יחיד מרווחת עם חופת זכוכית שקופה דרכה אפשר לראות את האחראית שנמצאת בחדר במהלך כל שעת הטיפול. לפני הכניסה לתא קיבלתי מסכת חמצן סטרילית שיש לשים על האף ודרכה נושמים את החמצן. נכון, צריך להיפרד מהטלפון הנייד, במקום מומלץ להביא ספר, סודוקו או כל דבר אחר שבעזרתו תרצו להעביר את שעת הטיפול. ל"לחוצים" שבינינו, תרגיעו אין סיבה, ישנו טלפון חיצוני בעזרתו האחראית יכולה לתקשר ולשאול לשלומנו מדי פעם, זאת בנוסף לכפתור מצוקה אם חשתם אי נוחות ואתם חפצים להפסיק את הטיפול.

אני הרגשתי כמו בטיסה במחלקה ראשונה. את הלחץ באוזניים ששחררתי על ידי פמפום, והשתרעתי לי בתא המרווח עם שמיכה וכרית, מוכנה ל"שלאפט שטונדה". את הסודוקו ברמת "קשה ביותר" פתרתי בהליכה, ומהר מאד העדפתי לשכב פרקדן וליהנות מהרגע. אומרים עלי שאני טיפוס ספורטיבי עם אנרגיות גבוהות תמיד, ועדיין זה היה כאין וכאפס להרגשה שהייתה לי אחרי טיפול אחד בלבד שהטיס לי את תעצומות הגוף לגבהים חדשים. הרגשתי שאני מרחפת ומרוכזת כאילו קמתי משינה של 10 שעות והגוף כולו רענן וחדש. השפעת החמצן על הרקמה המוחית הופכת אותנו לחדים יותר, מרוכזים וזוכרים יותר ובעיקר מלאי חיות ואנרגיה.

אז מה אפשר לעשות עם כל החמצן הזה? בעיקרון, המון דברים. 

בתחום האסתטיקה והאנטי אייג'ינג השינויים הם רדיקליים. מסתבר שניתן להביא לשיפור משמעותי במראה עור הפנים והגוף, להחיות רקמות ולהגיע לתוצאות מדהימות של מראה זוהר ומטופח הניזון מחדש בחמצן ומשתפר כל הזמן. תא חמצן מהווה פתרון משלים למי שעובר הזרקות, בוטוקס ומילוי. הרופא מגדיר את התהליך כ"רברס אייג'ינג" Reverse Aging, "עושים רברס ברמת הרקמות ומשפרים אותן". אם עד היום ידענו שאין יכולת לתקן פגעי זמן ולהחזיר את הגלגל לאחור, הרי שעכשיו יש לכולנו תקווה שאפשר לשפר בעזרת תא חמצן כל תא בגוף, ולזה קוראים – פריצת דרך משמעותית!

למי עוד מתאים הטיפול?

ליווי מקצועי עבור טיפול תא חמצן (תא לחץ)

תאי החמצן מושלמים למי שסובלים מכאבים ולמי שרוצים לחזק את המערכת החיסונית. לאלה שניסו הכול, ולא מצאו מזור לכאבם. כל מי שסובל מפציעות ספורט או מכאבים בלתי מוסברים, תאי החמצן הם עבור כל אותם סימפטומים  אשר טיפול בחמצן פותר. והשמיים הם הגבול.

תתפלאו לשמוע אבל טיפול באמצעות תא חמצן וחמצן בלחץ גבוה יכולים לעזור גם בבעיות של פריון מהצד הגברי והנשי. שיפור בבעיות זכרון, החלמה מניתוחים בדרך המהירה ביותר, איזון בהפרעות קשב וריכוז ועוד.

 

האם יש מגבלות לעבור טיפולים אלה?

תא חמצן (תא לחץ)

ממש לא. כל אחד ובכל גיל יכול לעבור את הטיפולים באמצעות תא חמצן, ילדים וזקנים, גברים ונשים. ישנם מספר מצבים בהם הטיפול אסור, כמו אנשים עם מחלות ריאה, קטרקט, מחלות לב והיריון. במקרה של מחלות בסינוסים ודלקות יש לחכות על לאחר ההחלמה. ועוד הסתייגות קטנה, באם אתם חוששים מקלסטרופוביה כשאתם נמצאים בתוך תא חמצן, קחו את התהליך לאט אבל בטוח. לתוצאות אולטימטיביות מומלץ על 20 טיפולים. סדרת הטיפולים באמצעות תא חממצן נבנית תוך התייעצות עם הרופא בפגישת ההיכרות.

תא חמצן הוא פתרון יעיל ביותר

הטיפול באמצעות תא חמצן אינו חדש – כבר בתחילת המאה ה-20 התחילו רופאים להבין שחולים מרגישים טוב יותר ומחלימים מהר יותר כאשר הם נמצאים בלחץ אוויר גבוה יותר, מגובה פני הים ומטה, ופחות כאשר הם נמצאים תחת לחץ אוויר נמוך כמו באזורים הרריים. אך מאז ועד היום למדו הרופאים רבות על האפשרויות הגלומות בטיפול באמצעות תא חמצן. תא חמצן של ימינו הוא מכשיר משוכלל המאפשר פיקוח לכל אורך הטיפול וכיוונים מדוייקים לכל מטופל. תא חמצן מתקדם מאפשר לא רק טיפול בחבלות צלילה וקרינה כפי שהיה נהוג בעבר, אלא כאמור, למצבים שונים ואף לטיפולים קוסמטיים.

 

ולסיום טיפ קטן ממני, אם אתם לקראת אירוע חשוב, פגישה משמעותית, בחינה קשה, אירוע משפחתי חשוב, או כל מצב הדורש ריכוז-על ואתם רוצים להגיע הכי מחודדים בקלמר, תאי החמצן הם ה"בוסט" שאתם צריכים.

מה החזון לעתיד? שלכל אחד בבית יהיה תא לחץ לטיפול יומי בשעות הנוחות לו. חזון בר ביצוע ותזכרו ממי שמעתם את זה בפעם הראשונה.

AIR SPACE, אבא אבן 8, הרצליה פיתוח. טלפון לבירורים: 09-9569581

 

    השינוי שלך מתחיל כאן!

    אתם מוזמנים להתקשר 2345* או להשאיר פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר