שנים שאני סובלת מרפיון ועור נפול באזור הברכיים. נכון, אני כבר לא ילדה ואי אפשר לצפות שהעור יישאר מתוח כל החיים כמו עור של בת 16, אבל אני מסוג האנשים שאוהבים ללכת עם מכנסיים קצרים כל השנה – חורף וקיץ, וכל שנה שעוברת מראה הברכיים נראה פחות אסתטי בעיני. נשים רבות יעידו כי הברכיים הן העדות הכואבת לגיל ואחד מהאברים המכוערים ביותר בגוף האישה. רבות גם מקבלות זאת כגזרה משמיים וחושבות שאין פתרון לבעיה למעט ניתוח פולשני. הם ואני טעינו ובגדול.

אם בעבר כל טיפול אסתטי דרש הליך פולשני של ניתוח, הרי שהיום הטכנולוגיה פורצת גבולות ופותרת (כמעט) הכול. מסתבר שגם את בעיית הברכיים. בשעות הבוקר התייצבתי בפתח מרכז רפואי VIV שבהרצליה, אצל ויקה המדהימה, דרוכה ומצפה לראות תוצאות.

למכשיר החדש שעושה קסמים בין היתר באזור הברכיים קוראים "אונדה" ONDA והוא הלהיט החם בתחום הטיפולים האסתטיים. ה"אונדה" נועד למספר סוגי טיפול: המסת שומנים, החלקת סימני צלוליט וסימני מתיחה גם במקרים קשים במיוחד, העלמת רפיון העור ומיצוקו ויצירה מחדש של קולגן בעור. ואם אפשר להוסיף, אז הוא גם מסב לכולנו גאווה ישראלית, כי המכשיר הוא פרי פיתוח והמצאה ישראלית אשר מיוצר במעבדות חברת DEKA העולמית.

מכשיר ידית זה מעורר מהפכה בטכנולוגית הגלים הקרים, עם גלי מיקרו-גל חכמים ומוגברים לשיפור מרקם העור בגוף ובפנים. זרוע המכשיר מועברת על השטח המטופל ופועלת על אנרגיית גלי מיקרו אלקטרו מגנטיים, בתדר חשמלי של 2.5 ג'יגה הרץ, הגלים מתכווננים על תאי השומן בגוף, חודרים לעור מתחת לשכבת הדרמיס לעומק של 3.5-4 ס"מ, ובחימום של 65 מעלות הורסים את תאי השומן באזור המטופל. המכשיר גורם לנוזל השומני התוך תאי לצאת מהתא דרך מערכת הלימפה, כך תאי השומן נהרסים ונפחם מצטמצם. ואם לא ידעתם אז אותם תאי שומן הם הגורם להיווצרות סימני צלוליט. הטיפול במכשיר ה"אונדה" הורס את תאי השומן ומצמצם נפחם והופך את טקסטורת העור מנפולה ומקומטת לחלקה ומתוחה.

לפני הטיפול ויקה צילמה את הברכיים שלי והוסיפה גם את סימני הצלוליט בירכיים, ורפיון העור באחוריים באזור האגן. ביננו, הייתי די בהלם מהצילומים, לא האמנתי שהמצב כל כך גרוע. אמאל'ה.

נשכבתי על המיטה, ויקה הפעילה את המכשיר שהציג על המסך דמות אישה וגבר. אחרי שבחרה את דמות ה"אישה" המכשיר ביקש לבחור את סוג הטיפול (במקרה שלי מיצוק) ואת האזור הנבחר לטיפול, והציג בפני ובפני ויקה בדיוק את אורך זמן הטיפול. כלומר, אין מקום לטעויות או לחוסר תשומת לב אנושית. "טכנולוגיה עיוני"! הטיפול פשוט, לא כואב וללא תופעות לוואי. ומאד בטיחותי. אין בשוק הרפואה האסתטית אף מכשיר בעל גלי מיקרו שפועל באותו האופן כמו מכשיר ה"אונדה".

בפגישה אחת ניתן לטפל בין 6-8 אזורים. בטן, מותניים, ישבן, ירכיים פנימיות וחיצוניות, קו החזיה, מתחת לזרוע (מלח פלפל), אגן, סנטר, כמובן ברכיים, ועוד.

ברכיים לשם המחשה נחשב אזור טיפול אחד. לפני הטיפול נמרח האזור המטופל בשמן פרפין כמוליך אנרגיה טוב יותר, וכך ידית ההפעלה נעה בקלות יתר על הרגל. כל ברך טופלה במשך כ-10 דקות. אחרי הברכיים עברנו לצלוליט בירכיים ולבסוף לאגן לעוד 10 דקות כל אזור. וזהו! הטיפול אינו כואב בכלל. מערכת הקירור שומרת על העור ומבטיחה את נוחות המטופל.

לתוצאות מושלמות נדרשים 4 טיפולים עם מרווחים של 3-4 שבועות בין טיפול לטיפול. כמובן שזמן הטיפול משתנה בהתאם לאזור המטופל ולמצבו. היום, אחרי שני טיפולים השיפור דרמטי. הצלוליט כמעט ונעלם, הרפיון בברכיים התמצק ללא היכר וכך גם האחוריים. פלא בהתגלמותו.

הטיפול לא מומלץ לנשים בהריון או נשים מניקות, למי שסובל מאי ספיקת לב, מחלות דם, שתלי לב, גידולים, מחלות זיהומיות, סוכרת, אברים מושתלים או רגישות למכשיר. מומלץ לעשות עיסוי קל בבית לאחר סיום הטיפול ליתר המרצת הדם.

ותרשו לי מילה אחת על מרפאות האסתטיקה של VIV בניהולו של ד"ר צחי וידר, את כל הטיפולים שלי אני מקפידה לעבור רק שם, וזאת בגלל שאני סומכת עליהם במקצועיות, בניסיון והידע שהם צברו במהלך השנים, ד"ר וידר הוא רופא מקצוען מהדרגה הראשונה, שמקפיד על תהליכים בטיחותיים ומייצר את התוצאות הטובות ביותר.

יותר מזה, זה אחד מהמקומות היחידים בארץ שהוא פורץ דרך, מעודכן וראשון לזהות את הדבר הנכון הבא. את המכשור הכי חדיש מהמפעלים המובילים בעולם. טיפולים לא פולשניים ברובם נשענים על טכנולוגיה מתקדמת.

נפרדתי מויקה לשלום, לא לפני שהיא ספרה לי כבדרך אגב על המכשיר החדש שהגיע למרכז רפואי לטיפולי הפנים הכי מתקדמים בשוק. ברור שכבר קבעתי תור.

 

    השינוי שלך מתחיל כאן!

    אתם מוזמנים להתקשר 2345* או להשאיר פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר