לקראת חגי תשרי, זה זמן מצוין לטיפול פנים שיהמם את האורחים בארוחות החג. אם זה טיפולי חומצה היאלורונית, הזרקת בוטוקס או טיפול ערפד, האהוד במיוחד על הכוכבת קים קרדשיאן  

לא ברור איך זה קורה, אבל בכל שנה נדמה כאילו החגים הגיעו מוקדם מהרגיל. אנחנו מוצאות את עצמנו מותשות ומיובשות מחודש אוגוסט האיום והופ – חגי תשרי כבר דופקים בדלת וכמיטב המסורת, הרשת מתמלאת ברשימות חג חיוביות שמראות לנו כמה קל לעשות שינויים משמעותיים לקראת השנה החדשה. וכמו בכל שנה, נבטיח לעצמנו שנשתדל ונתחיל "אחרי החגים" וכמו תמיד הזיכרון הקצר שלנו, או מטלות היומיום, ישכיחו מאיתנו את כל ההבטחות שנתנו לעצמנו.

אין מה לעשות, שינויים לוקחים זמן. הם גם דורשים מחויבות לדרך, כוח רצון, סביבה תומכת ועוד כמה אלמנטים – דברים שלא תמיד יש לנו מספיק מהם. אבל הרצון בשינוי פנימי וחיצוני הוא דבר חיובי והכרחי, שמוביל אותנו למקומות חדשים. יש שבוחרות כאמור לטפח את המקום הנפשי, ואחרות שמחליטות לעשות מהפך במראה החיצוני. כך או כך, כשאנחנו מקדישות לעצמנו זמן ומפנות אותו לשינוי חיובי, זה לא משנה אם הוא נפשי הוא פיזי – הוא פשוט טוב.

אחד מהמהפכים שהפכו פופולריים בשנים האחרונות נוגע דווקא לפנים שלנו. אם בעבר שינוי קוסמטי, אפילו הקטן שבהם, היה דורש לעבור תחת סכין המנתחים, היום מדובר בשינוי פשוט יחסית, זמין, לא יקר והכי חשוב – נטול תופעות לוואי או זמן התאוששות ארוך, כך שאם אתן רוצות להיראות נהדר לפני ערב החג, או כל אירוע חשוב אחר, ניתן לעשות זאת בקלות – ובטעם.

אפקט מהיר ללא פשרות

במרכז לבריאות ואסתטיקה רפואית,  ,VIV שבראשו עומד ד"ר צחי וידר, אחד המומחים המובילים בישראל בתחום, מציעים מספר טיפולים בטוחים ויעילים בעלי אפקט כמעט מידי וללא התפשרות על בטיחות הטיפול והתוצאות שלו. הנה כמה מהטיפולים הכי פופולריים ומבוקשים שמוצעים בו:

טיפול Glow Shot

זהו טיפול ידוע ואהוד בקרב ידוענים ובעיקר ידועניות לפני צילומים, קמפיינים והשקות, כמו גם כלות לפני יום חתונתן. ה-  GLOW SHOT הוא טיפול מיוחד המעניק מראה זוהר ומיטבי לעור בימים לאחר הטיפול. מדובר על שילוב טכנולוגיות הכוללות עיסוי שרירי ממוקד, מיצוק בגלי רדיו בטכנולוגיית RF והחדרת לחות וויטמינים בעזרת חמצן בטכנולוגיית ג׳טפיל. כל אלה מעניקים לעור שלך מראה רענן, בריא וזוהר.

הטיפול אורך כשעה ורבע ואינו כולל זמן החלמה, הוא אינו כואב והכי חשוב – את התוצאות הנהדרות רואים תוך יומיים.

הזרקת חומצה היאלורונית  Juvederm

חומצה היאלורונית (Hyaluronic Acid) היא חומר טבעי שהגוף מייצר בעצמו, אך הכמות שלה פוחתת ככל שאנו מתבגרות. אחד הטיפולים הכי פופולריים ושכיחים כיום הוא הזרקת חומצה היאלורונית המשמש להדגשת עצמות הלחיים, שיפור קו הלסת, טיפול בעיניים שקועות, שפתיים, עיגולים כהים וכתיקון זוויות באף. החומצה מסייעת בין היתר למילוי של קמטים וקמטוטים בפנים תוך כדי ששומרת על מראה טבעי.

מדובר על טיפול בטיחותי, זמין וזול יחסית שאורך כחצי שעה וכולל מריחה של משחה מאלחשת לפני הזרקת החומצה. הטיפול משפר את מראה העור משמעותית ומעניק נפח לפנים באופן מידי, תוך טיפול אחד בודד ולתקופה של עד כ-12 עד 18 חודשים.

חומרי מילוי נקלטים בסופו של דבר בגוף ולכן מומלץ לערוך את הטיפול שבוע לפני אירוע גדול. מי שהודתה בפני ה"ניו יורק טיימס" שהיא ממלאה בקביעות את שפתיה בחומרים אלה היא הכוכבת המפורסמת, קיילי ג'נר.

טיפול ערפד (PRP)

למרות שהשם נשמע מפחיד, נשים מפורסמות כמו קים קרדשיאן הן חסידות של טיפול היופי הלא שגרתי הזה. מדובר אולי על הטיפול הטבעי ביותר לבניית רקמה מחודשת ולחידוש הנעורים של עור הפנים המבוצע בעזרת תאי מפתח, אותם מרכזים ומזריקים לאזורים ממוקדים בפנים. לאחר מכן מתבצע מעבר עם מכשיר דרמה פן (מיקרונידלינג) ופיזור פלזמה עשירה לטיפול במרקם העור בשתי שיטות. הפלזמה מכילה גורמי גדילה שעוזרים לעורר את מחזור התאים, ובנוסף, גם מגבירה את ייצור הקולגן והאלסטין עמוק בתוך העור.

ההחלמה, לאחר הטיפול שאורך כ-45 דקות, כרוכה ביומיים של התאוששות. את האפקט הראשוני של טיפול הערפד מרגישים לאחר שבוע והאפקט המלא יהיה לאחר 3-4 חודשים.

מתיחת פנים מהירה

כן כן, מה ששמעתן. מה שהיה בעבר כרוך בניתוחים, כאבים וזמן החלמה ארוך, אפשרי היום באמצעות מכשיר אולטרה סאונד ממוקד. מדובר על טיפול מתיחת פנים בטכנולוגיה חדשנית המבוססת על אנרגיית גלי אולטרה סאונד מדויקים – Ultherapy. מהות טיפול מתיחת פנים ב-High Intensity Focused Ultrasound ) HIFU) היא ביצירת מיצוק עמוק, זאת על ידי חימום ויצירת אפקט מתיחה באמצעות ייצור קולגן מוגבר המביא לתוצאה של מתיחת פנים, צוואר קו לסת והרמת גבות.

את התוצאות הראשונות ניתן לראות מיד לאחר הטיפול, שאורכו כשעה וחצי, אך האפקט המשמעותי של טיפול מתיחת פנים ב- HIFU יופיע לאחר חמישה עד שישה חודשים, כאשר הקולגן החדש המופיע כתוצאה מהטיפול מותח בהדרגה את עור הצוואר והפנים ומביא לתוצאה טבעית ומרשימה כמו של מתיחת פנים בניתוח.

מי שנחשבות לחסידות בולטות ונלהבות של השיטה, שקרויה גם ULTHERAPY הן הדוגמנית האמריקנית כריסטי ברינקלי והשחקנית האמריקנית קטי לי גיפורד.

בוטוקס

בוטוקס הוא אחד הטיפולים הוותיקים, האהודים והיעילים באסתטיקה של הפנים. כבר בשנות העשרים המוקדמות העור הופך מעט יותר דק ואיכותו יורדת, בשל תנועה שרירית חוזרת שבמהלכו מתחילים להיווצר קמטוטים עדינים סביב העיניים ובמצח. זו הסיבה שמומלץ מאוד להתחיל בטיפולי הזרקת בוטוקס בשלב מוקדם יחסית, מה שמאפשר להעלים אותם ולמנוע הופעת קמטים חדשים.

הזרקת בוטוקס היא טיפול קצר וקל, שאינו דורש אילחוש או הכנה מיוחדים והוא נחשב אפקטיבי לא רק לשיפור במראה קמטי ההבעה, אלא גם מונע את היווצרותם. בנוסף טיפול בוטוקס משפר את מראה קו הלסת ועצמות הלחיים בכך שהוא מהדק את הלחיים ואת מבנה העצמות. דוגמנית הצמרת לשעבר, סינדי קרופורד וכוכבת הקולנוע שרון סטון, הן בין המפורסמות שנוהגות לעבור טיפולי בוטוקס באופן קבוע. למעשה, בימינו, השאלה היא בעיקר "מי לא עושה?", לאחר שנשים רבות התמסרו למה שנחשב ל"זריקת הנעורים". הטיפול אורך כעשר דקות ואת התוצאות שלו ניתן לראות לאחר כשבוע-שבועיים. הוא אינו כולל זמן החלמה והוא מחזיק עד לתקופה של כחצי שנה.

טיפולים להסתרת פיגמנטציה וכתמי שמש

נכון, לא מדובר בטיפול שההשפעות שלו הן מידיות ולוקח כמה ימים עד שהאפקט ניכר ממש לעין, אבל אם ביליתן את מרבית הקיץ בחוף הים מבלי לשמור ממש טוב על עור הפנים, יש סיכוי לא קטן שתצטרכו אותו ועדיף למזער את הנזקים מרגע הופעתם.

פוטו רג'וויניישן (Rejuvenation Photo) הוא טיפול שמתבצע בעזרת זרוע המקרינה אנרגיית אור-לד שמתבייתת על המלמין בעור, מפרקת אותו ועל ידי כך מעלימה פיגמנטציה באזור ומעניקה לעור הפנים מראה אחיד ללא כתמים. בנוסף, סדרת הטיפולים מעודדת את העור לייצר קולגן ואלסטין ובכך היא משפרת משמעותית את מרקם ומראה העור ומקנה לו מראה צעיר, מתוח וזוהר. בין הנשים המפורסמות שמשתמשות בטיפולים אלה תמצאו את השחקנית האמריקנית ג'ניפר אניסטון, שסימני הגיל לא ניכרים עליה ואת האחות קלואי לבית קרדשיאן.

בניגוד לטיפולים אחרים, מדובר על טיפול הדורש תחזוקה בשבוע הראשון שלאחר הטיפול ויש להימנע מלצאת לשמש. בנוסף, יש למרוח קרם הגנה עם מקדם גבוה (רצוי מעל 30) גם אם נשארתן בבית, ולאחר מכן מומלץ לחבוש כובע ולהשתדל לא ללכת לים להשתזף בשעות הרותחות. זו הסיבה שאת הטיפול להעלמת פיגמנטציה עוברים בעיקר בתקופת החורף. אבל החגים הם בדיוק הזמן להיערך לכך ולשריין תור ביומן.

 

    השינוי שלך מתחיל כאן!

    אתם מוזמנים להתקשר 2345* או להשאיר פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר

     

    לקראת החגים הוא הזמן לשיפור מראה עור הפנים לאחר נזקי השמש הרבים שצברנו בקיץ האחרון. במרכז לבריאות ואסתטיקה רפואית  VIV של ד"ר צחי וידר, תוכלו לבחור ממגוון טיפולים חדשניים ומבוקשים, את טיפול הפנים שמתאים לצרכים ולמטרות שלכן. הפעם, אל תגידו "אחרי החגים". צלצלו עוד היום ותאמו פגישת ייעוץ עם צוות המומחים המובילים שלנו

    חג שמח