מחקרים שבוצעו לאחרונה ובדקו אילו טיפולים הכי מעניינים ברצון להראות אטרקטיביים מצאו נתון מעניין שהדרישה לטיפולים לעיצוב וחיטוב הגוף שווה ואף עולה על טיפולי האסתטיקה של הפנים שהפכו בשנים האחרונות למבוקשים מאד.

צורך זה נמצא באזורים שונים של העולם וחוצה תרבויות.

התעשייה שמפתחת טכנולוגיות על מנת לענות על צורך זה הביאה לשוק בשנים האחרונות טיפולים בהקפאת שומן במיצוק העור וטכנולוגיות נוספות.
לאחרונה התרחשו פריצות דרך טכנולוגיות  משמעותיות בדרך לחלום הגוף המושלם אותם מובילה חברה רב לאומית גדולה.

אבל בכדי להבין איך משיגים גוף חטוב או במילים אחרות נראות מיטבית של איברי הגוף  השונים חשוב להבין מה יגרום לבטן שלנו /ישבן/ זרועות וכו להראות מצוין.

השילוש הקדוש- שריר שומן ועור

שלשת המרכיבים הללו הם שיגרמו לאיבר להיראות אטרקטיבי יותר או פחות, שרירים חזקים ובנפח טוב ביחד עם כמות שומן מינימלית המתאימה לאיבר ועור מתוח יעניקו לבטן או לאיברים אחרים את המראה האופטימלי שכולנו חולמים עליו.

אז מה מוביל את המהפכה בתחום-

לשריר – אמסקלפט טכנולוגיה חדשה שמשתמשת באנרגיה אלקטרומגנטית בטוחה לחלוטין שלראשונה יודעת לטפל בשריר וגם בשומן. טיפול באמסקלפט באזור הבטן יעניק שיפור גם בנפח השרירים וגם בהקטנת שכבת השומן.

המכשיר שהוא כנראה הדבר החשוב ביותר שקרה בתחום עיצוב הגוף זוהה ע״י רבים מהידוענים בעולם ווקים קרדשיאן דרו ברימור ורבים אחרים נהנים מתוצאות הטיפול במכשיר לא רק במראה אלא בשיפור הביצועים (כפיפות בטן יהפכו לקלות בהרבה)

לא יהיה מוגזם להגיד שהמכשיר מוביל את טכנולוגיית עיצוב הגוף ובגופים אובייקטיבים שבדקו את שביעות הרצון 90% ומעלה המטופלים חשבו שהטיפול היה משתלם (worth it ratio)

לעור – טכנולוגיה נוספת המשלבת אנרגיה של גלי רדיו ביחד עם אנרגיית גלי קול מכשיר שנקרא אקסיליס

מאפשר לבצע הידוק ומתיחה של העור ביחד עם פירוק מקומי של תאי שומן.

ולשומן – פירוק תאי שומן באמצעות חימום של שטחי גוף נרחבים(למשל הבטן והצדדים בטיפול פשוט שאינו כואב ומכסה שטח טיפולי נרחב בעת ובעונה אחת.

למכשיר קוראים וונקוויש והוא נדרש כאשר נדרש צמצום נוסף ובשטח נרחב בשכבת השומן  מעבר לאילו המושגים עם אמסקלפט ואקסיליס.

אז הגיע הזמן לממש חלום הריבועים בבטן ? בהחלט אבל חשוב מאד להבין שתזונה נכונה ופעילות גופנית הם הבסיס למראה אטרקטיבי ולבריאות טובה, הטכנולוגיה מאפשרת לנו להתקדם במראה אם אנחנו

״תקועים״ ולא מצליחים להתקדם למרות שמירה על תזונה ופעילות גופנית או לכאלו שרוצים להתחיל תהליך של הקפדה על אורח חיים בריא וזקוקים לדחיפה ועידוד.

 

    השינוי שלך מתחיל כאן!

    אתם מוזמנים להתקשר 2345* או להשאיר פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר