טיפולים אסתטיים יכולים לחולל שינוי גדול הן בהופעה החיצונית, בביטחון ובדימוי העצמי והן בתפקוד ובאיכות החיים. יש טיפולים אסתטיים שמלווים בהתאוששות קצרה ואחרים דורשים החלמה לאחר ניתוח ממושכת יותר המשתנה ממטופל למטופל ותלויה ברקע הרפואי, נסיבות הניתוח וקצב ההחלמה.
טיפולים המבוססים על שיטות פולשניות יותר לרוב יידרשו החלמה ארוכה יותר ובכל מקרה, חשוב להיערך מראש הן להתאוששות עד חזרה לשגרה והן לסיבוכים אפשריים גם אם הם יוצאי דופן.

להחלמה מטיפול אסתטי יש חשיבות רבה החזרה לשגרה ולכן, חשוב לדאוג לתנאים אופטימאליים על מנת לאפשר לגוף להתחזק ולמזער סיכונים כולל ריפוי הפצע ואיחוי הצלקת וכדומה.
אשפוז לאחר טיפול אסתטי נדרש רק במצבים של טיפולים כירורגיים ועיקר ההחלמה נעשית בבית כאשר בשנים האחרונות יותר ויותר מטופלים מעדיפים להתאושש בסביבת המגורים על פני בתי חולים ואפילו מלוניות. הסיבות לכך רבות וההעדפה זו רק התחזקה יותר בתקופת הקורונה.

להתאושש בבית מהר ובטוח

החלמה בבית מאפשרת החלמה ב"אזור הנוחות" במקום הבטוח והמוכר בו אנו יודעים היכן כל דבר. בבית האווירה לרוב גם רגועה יותר מאשר במוסד רפואי ואפשר ליהנות משקט ושלווה. החלמה בבית גם מאפשרת להפחית סיכונים לזיהומים והידבקות במחלות שונות ולאפשר שמירה על ניקיון וסטריליזציה ברמה גבוהה.
אפילו אם נעזרים בצוות רפואי קבוע שפוקד את הבית במתן טיפולים שונים לצורך שיקום והחלמה כמו טיפולי פיזיותרפיה מדובר בצוות קבוע ולא מתחלף כמו במוסד רפואי.
הפיכת הבית למקום החלמה אינו פרויקט מורכב וניתן להנגיש את הבית לקראת ההחלמה כמו בסידור הרהיטים בדרך נוחה במיוחד והתאוששות בבית פוגעת פחות בשגרת החיים הן של המטופל והן של בני ביתו.
יש לקחת בחשבון שגם טיפולים רפואיים בבית בעקבות טיפול אסתטי נוחים יותר כי הם חוסכים נסיעה וזמן ועמידה בתורים ארוכים בדרך לקבלת הטיפול. לרוב גם האוכל בבית הוא טוב יותר – אוכל ביתי המבוסס על כל הרכיבים התזונתיים שחיוניים לחיזוק הגוף ולתהליך ההחלמה.
שינה טובה ואיכותית מזרזת את תהליך ההחלמה ובבית רוב המטופלים ישנים טוב יותר, במיטה המוכרת להם ללא הרעשים שיש לעיתים בבתי חולים או במרכזים רפואיים על אחת כמה וכמה אם יש להם שותפים לחדר. בבית הם גם יכולים לשלוט בסגנון החיים בעת השיקום לרבות טלוויזיה, אור וכדומה מבלי להתחשב בנהלים הקבועים. בסביבה הביתית המטופל יכול גם לקבוע לעצמו את סדר היום מבלי להיות כפוף לתנאי הביקור, הבדיקות או הטיפולים שמציבים במוסד הרפואי.

ליווי רפואי לאחר טיפול אסתטי

יש חברות פרטיות המספקות שירותים רפואיים לתהליך החלמה נעים ובטוח יותר לרבות מכשור רפואי, בניית תוכנית החלמה בהתאמה אישית, זמינות וליווי של צוות רפואי בכל שאלה שעולה על הפרק. כל זה מסייע בתהליך הריפוי וההחלמה מהטיפול כמו גם שמירה על תוכנית ההתאוששות בעקבות הטיפול בין אם מדובר בחיטוי, החלפת תחבושות, נטילת משככי כאבים וכל סיוע רלבנטי. הצוות הרפואי המגיע לבית יכול לבצע גם מעקב שוטף ומסודר אחר התאוששות והחלמת המטופל ולשים לב במידה ומתעוררים סימנים שמדליקים נורת אזהרה. הצוות הרפואי המלווה מקבל רקע על ההיסטוריה של המטופל, צרכיו הייחודיים וידע בהתאם לכך לזהות סימנים או להציע טיפול מותאם.

כיום רוב הטיפולים האסתטיים מהירים ובטוחים לביצוע וגם התוצאות מורגשות במהירות, אך אם בכל זאת נדרשת התאוששות לצורך החלמה כדאי לשקול להעביר אותה בסביבה הביתית עם צוות רפואי שיוכל ללוות אתכם כל הדרך עד לחזרה לשגרה עם מראה קורן ופתרון לבעיה שהציקה לכם לפני הטיפול האסתטי.

    השינוי שלך מתחיל כאן!

    אתם מוזמנים להתקשר 2345* או להשאיר פרטים ואנחנו כבר נדאג לשאר